
ARAMARK, s.r.o.
Asistent/ka prodeje s administrativou - Continental Adršpach
O nás

Už 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
Váš pracovní den:
- příjem plateb od hostů, práce s pokladnou
- administrativa spojená s chodem restaurace
- objednávky, příjem zpoží, inventury
Co od Vás očekáváme:
- znalost práce na PC
Na tohle se spolehněte:
- celá výplata na Vašem účtu vždy 5. den v měsíci
- oběd za 30,- Kč
- 20 dní dovolené + 2 dny volna na relaxaci + 1 den volna k narozeninám
- MultiSport karta – zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice
- finanční odměny za doporučení nových kolegů a za nadstandardní pracovní výkony
- zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst