- 85 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme Ředitelství silnic a dálnic s. p., naším cílem je kvalitní a fungující dálniční a silniční infrastruktura. Všichni se snažíme, aby Česko jelo pohodlně, rychle a hlavně bezpečně. Potkáváte se s námi všude, když jedete do práce, na dovolenou, za rodinou, za přáteli nebo na pracovní schůzky. Pojďte se s námi potkávat i v práci.
Finanční controller/ka (175-2025)
Pracoviště-lokalita
Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4
Do Oddělení finančního controllingu v Ekonomickém úseku hledáme novou posilu, který/á bude mít na starost:
• Spolupráci na přípravě rozpočtů a prognóz pro jednotlivá oddělení, svěřené oblasti a podnik jako celek
• Sestavování rozpočtů organizací s rozmanitými obory činností, členitou vnitřní organizační strukturou a s dynamickým vývojem jednotlivých rozpočtových položek.
• Analýzu odchylek a tvorba predikcí.
• Validace dat pro reporting.
• Pravidelné reporty za svěřené oblasti – měsíční, čtvrtletní.
• Pravidelné i ad-hoc reporty pro manažery.
• Zpracovávání finančních analýz, výkazů a dat dle zadání.
• Spravování metodiky, číselníku, kalkulací a zdrojových dat pro controlling a reporting.
• Příprava podkladů (nejen) pro kontroly státních orgánů a interní audit.
• Aktivní spolupráce s ostatními útvary organizace.
• SŠ/VŠ vzdělání ve financích nebo předchozí zkušenosti z oblasti controllingu
• analytické uvažování a láska k číslům
• pokročilá znalost MS Excel,
• základní znalosti účetnictví,
• základy datové analýzy,
• praktické zkušenosti se zpracováním velkého objemu dat
• znalosti a zkušenosti s Helios a Power BI výhodou
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže).
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.