- Plný úvazek
Kompetence
- pravidelné měsíční vyhodnocování výkonosti firmy, tvorba forecastů
- tvorba konsolidovaných reportů
- příprava analýz a prezentací pro potřeby managementu
- spolupráce na přípravě a kompletaci ročního budgetu
- reporting
Co byste měl/a splňovat, umět a znát
- ekonomické vzdělání, zkušenosti v oblasti finančního controllingu, finančních analýz nebo auditu výhodou
- znalost MS Excel, znalost SAP výhodou
- pečlivost, analytické schopnosti
- komunikativní Aj (B1-B2)
Co Vám můžeme nabídnout my
- zajímavou a zodpovědnou práci v prostředí renomované české společnosti
- nad rámec platového ohodnocení rozsáhlý systém benefitů – bonusy, flexibilní pracovní doba, dotované stravování – stravenky, Multisport karta, možnost občasné práce z domova, firemní akce, slevy na firemní výrobky a služby, zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
- 5 týdnů dovolené
- adaptační program, možnost dalšího rozvoje a profesního růstu, pravidelná školení, jazykové kurzy
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Čechova 407, Bakov nad Jizerou 294 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Přátelské prostředí



