- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Möbelix je nejvýhodnější obchod s nábytkem v České republice! Naší doménou je cenově výhodný nábytek do obývacího pokoje, ložnice, jídelny, pracovny, koupelny, dětského pokoje i zahrady, kuchyně na míru plánovatelné podle vás, stejně jako doplňky do domácnosti, koberce, závěsy, textil, dekorace, lampy a světla a mnoho dalšího.
Získejte pestrou a zodpovědnou práci v administrativě, staňte se zástupcem vedoucí administrativy. Většinu času budete trávit na pokladně, která zároveň slouží jako informace pro zákazníky. „Info“ bude vaše kancelář. Kromě markování zboží budete zpracovávat interní programy, emaily, listiny a vypomáhat s personalistikou. Proto potřebujeme, aby na vás byl spoleh a k práci jste přistupoval/a se vší zodpovědností. Budete pravou rukou Daniely, naší zkušené vedoucí kanceláře, kterou v době její nepřítomnosti plně zastoupíte. Můžete pracovat na plný nebo zkrácený úvazek.
O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem a markování, budete intenzivně v kontaktu se zákazníky. Administrativou strávíte 50% vašeho času, 50% za pokladnou. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budete komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace. V rámci výpomoci s personalistikou budete v každodenním kontaktu s kolegy ze všech odděleních.
O zodpovědnosti: Budete mít na starosti trezor i pokladny a připravovat podklady pro mzdy.
O němčině: Stačí, když se domluvíte na základní úrovni, vše ostatní se naučíte.
O vlastní organizaci:Práci si budete rozvrhovat sám/sama. Dvakrát do měsíce na vás vyjde směna o víkendu, ale za to si můžete vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihnete.
POŽADAVKY
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
NABÍZÍME
CO MŮŽETE OČEKÁVAT VY OD NÁS?
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.