- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Möbelix je nejvýhodnější obchod s nábytkem v České republice! Naší doménou je cenově výhodný nábytek do obývacího pokoje, ložnice, jídelny, pracovny, koupelny, dětského pokoje i zahrady, kuchyně na míru plánovatelné podle vás, stejně jako doplňky do domácnosti, koberce, závěsy, textil, dekorace, lampy a světla a mnoho dalšího.
Získejte pestrou a zodpovědnou práci v administrativě, staňte se zástupcem vedoucí administrativy. Většinu času budete trávit na pokladně, která zároveň slouží jako informace pro zákazníky. „Info“ bude vaše kancelář. Kromě markování zboží budete zpracovávat interní programy, emaily, listiny a vypomáhat s personalistikou. Proto potřebujeme, aby na vás byl spoleh a k práci jste přistupoval/a se vší zodpovědností. Budete pravou rukou Daniely, naší zkušené vedoucí kanceláře, kterou v době její nepřítomnosti plně zastoupíte. Můžete pracovat na plný nebo zkrácený úvazek.
O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem a markování, budete intenzivně v kontaktu se zákazníky. Administrativou strávíte 50% vašeho času, 50% za pokladnou. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budete komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace. V rámci výpomoci s personalistikou budete v každodenním kontaktu s kolegy ze všech odděleních.
O zodpovědnosti: Budete mít na starosti trezor i pokladny a připravovat podklady pro mzdy.
O němčině: Stačí, když se domluvíte na základní úrovni, vše ostatní se naučíte.
O vlastní organizaci:Práci si budete rozvrhovat sám/sama. Dvakrát do měsíce na vás vyjde směna o víkendu, ale za to si můžete vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihnete.
POŽADAVKY
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
NABÍZÍME
CO MŮŽETE OČEKÁVAT VY OD NÁS?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.