- Ústí nad Labem
- Krajské ředitelství policie Ústeckého…
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Náplň práce:
- podílí se nařízení střediska přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém
- podílí se na vedení zaměstnanců střediska přepravní kontrola, tarify a odbavovací systém
- podílí se na zodpovědnosti za celkové hospodaření střediska, dodržení plánu nákladů apod.
- podílí se na tvorbě externích a vnitropodnikových dokumentů
- vyřizuje agendu stížností, dotazů, námětů a připomínek od cestujících MHD
- podílí se na zajištění školení řidičů MHD
- podílí se na řešení vymáhání pohledávek z přepravy
- spolupracuje s Městskou policií a Policií ČR
Požadavky na pozici:
- ÚSO, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního směru
- praxe na vedoucí pozici minimálně 3 roky
- organizační schopnosti, zodpovědný a aktivní přístup k celkovému chodu svěřeného střediska
- základní orientace v legislativě ČR a EU (občanský zákoník, zák. o silniční dopravě, zákon o drahách, vyhláška o přepravním řádu pro veřejnou, drážní a silniční osobní dopravu, zákon o zpracování osobních údajů a GDPR, občanský soudní řád, exekuční řád)
- znalost práce na PC (MS Office, internet)
- orientace tarifů DÚK a smluvních přepravních podmínkách DPMÚL
- znalost obsluhy mobilní techniky – OS Android 7.0 a výše
- ŘP sk. B
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, stravné 100,– Kč plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek 600,– Kč do Cafeterie, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, pojištění odpovědnosti za škody z výkonu povolání – plně hrazené zaměstnavatelem, osobní ohodnocení + další odměny, příspěvek na ošatné. Pracovní poměr uzavřen na dobu určitou 1 roku, poté možnost doby neurčité.
Kontakt: zaslat profesní životopis s uvedením názvu pracovní pozice + motivační dopis na e-mail