Nákupčí - technický segment, flexibilita, možnost HO, příjemné zázemí

Plzeň
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Barbora Pajerová, zobrazit tel. číslo

O nás

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.

Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.

Náplň práce:
Chcete pracovat v technicky zaměřené firmě s dlouholetou tradicí? Máte zkušenosti s technickou dokumentací a zvládnete komunikaci s dodavateli? Hledáte stabilní práci s možností dalšího rozvoje? Možnost mají i absolventi technických oborů, kteří se nebojí komunikovat.

Co Vás u nás čeká:

  • nákup dílů a montážních celků pro kusovou zakázkovou výrobu
  • každodenní komunikace s dodavateli, vyřizování objednávek a reklamací
  • práce s technickou a výkresovou dokumentací
  • občasná komunikace v angličtině (e-maily, návštěvy)

Nabízíme:

  • nástupní mzdu dle zkušeností
  • zázemí silné mezinárodní skupiny
  • 7,5hodinovou pracovní dobu a možnost příležitostného home office
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvky na dovolenou a Vánoce
  • závodní stravování a příspěvek na obědy
  • jazykové a odborné vzdělávání
  • přímý kontakt s výrobou a technickým týmem
  • zaučení a podporu od zkušených kolegů
  • pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení
  • příspěvek na penzijní spoření

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání v technickém oboru
  • schopnost číst a pracovat s technickou/výkresovou dokumentací – nákup komponentů
  • základní znalost angličtiny pro písemný či příležitostný osobní kontakt

Sídlo firmy

INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Hornokrčská 583/30
140 00 Praha

IČO: 25131419
Datová schránka: j5tqhbk
Další informace:
GPS: 50.040854,14.456575,
S-JTSK: -741009.84 -1048503.11, RUIAN: 21863351

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.