- 28 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Chceš být vstupní branou pro naše nové klienty a máš zkušenosti z call centra nebo s aktivním prodejem? Chceš se podílet na růstu úspěšného projektu, který mění svět pronájmů? Nezalekneš se telefonické komunikace a dokážeš si zákazníka jednoduše získat?
V rámci prémiové služby Ideální nájemce působíme v 7 největších městech ČR a nedávno jsme překročili milník 2.800 bytů v portfoliu. Díky expanzi a rostoucímu zájmu o naši službu narůstá také objem kontaktů – proto do týmu Pre-sales specialistů hledáme energickou posilu, která nám nové klienty pomůže zpracovávat.
Co budeš mít na starosti?
Nemusíš se bát studeného callcentra, naše pre-sales oddělení je 3 členný tým a většina telefonátů je s majiteli bytů, kteří o naši službu sami projevili zájem.
🤓 Zajímá tě, jak by práci popsala teamleaderka pre-sales týmu Renča?
“Každodenní prioritou je pro nás péče o klienta (majitele bytu), proto se po příchodu do práce jako první podívám na maily a vyřeším potřebné hovory. V průběhu dne je na mě, jak si práci zorganizuji – není to ale tak, že bych si obvolala všechno za 3 hodiny a tím moje práce skončila. Ty nejkvalitnější leady provoláváme maximálně do půl hodiny, a proto je potřeba počítat s 8 hodinovou pracovní dobou a být k dispozici.”
Objem práce závisí na leadech a ty padají i o víkendu – proto je pro nás flexibilita (co se víkendových směn a svátků týče) jedním z hlavních požadavků. Platí, že čím víc jich budeš moct nabídnout, tím lépe.
“Víkendovky se řeší individuálně a závisí na možnostech týmu. Vždy jsou ale zohledněny v platovém ohodnocení. V průměru to bývá kolem 20-30 kontaktů za víkend a pokud jsou připojení všichni z týmu, tak se dělí a padají rovnoměrně. Když dělá naopak jeden člověk, tak je to vše na něm,” doplňuje Renča.
Je pro tebe taková pozice šitá na míru?
Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě, abychom tě mohli lépe poznat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?