- 25 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Máš obchodní talent, jsi mistr argumentace a baví Tě komunikace? Tíhneš k technice a máš chuť se v této oblasti rozvíjet a vzdělávat? Dokážeš se rychle zorientovat v online prostředí a jsi schopen z něj aktivně těžit obchodní příležitosti?
Co od tebe dále potřebujeme: Máš SŠ/VŠ vzdělání v obchodu nebo marketingu? Jsi počítačově gramotný, ovládáš pokročilé funkce v MS Office a znáš moderní marketingové nástroje? Domluvíš se bez problému anglicky ústně i písemně? Jsi zodpovědný, systematický a zvládáš vysoké pracovní nasazení? Máš chuť učit se nové věci? Chceš se dále rozvíjet ve světě technologického businessu a jsi týmový hráč? Hledáš práci v Českých Budějovicích? Pak možná právě Tebe potřebuje náš tým!
Co u nás budeš dělat: Nejprve Tě pořádně zaškolíme a naučíme znát naše produkty jako abecedu, abys potom mohl/mohla: Aktivně komunikovat s našimi zákazníky z ČR a dodavateli z Evropy; pracovat na vyhledávání nových obchodních příležitostí a zákazníků. Budeš aktivně používat nástroje moderního marketingu; cíleně podporovat naše obchodní týmy v ČR; pomáhat se správou našeho e-shopu; kooperovat s naším marketingem na online kampaních a odborných publikacích; zpracovávat reporting a poskytovat kolegům zpětnou vazbu.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou.
Proč se k nám přidat: zázemí silné a zavedené moderní společnosti; férový šéf, který Tě nenechá nikdy ve štychu; tým, který Tě pořádně provede všemi produkty od A do Z; 5 týdnů dovolené, stravenky, možnost homeoffice, služební notebook a telefon.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?