- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• Samostatné plánování, projektování a konstrukce speciálních strojů v oblasti dávkovací a míchací techniky i s automatizací
• Rozvržení systému a jednotlivých dílů nebo sestav, vytváření konstrukčních výkresů, 3D modelů, přehledů a kusovníků
• Vývoj procesních toků v úzké spolupráci s elektrotechnikou a softwarem
• Podpora při zavádění a uvádění kompletních systémů do provozu, úpravy a modernizace stávajících systémů
• Kontaktní osoba pro interní a externí oddělení pro koordinaci technických detailů, zejména s ohledem na mechaniku a technická rizika
• Ukončené vzdělání: strojní inženýrství, mechatronika, aplikační technika, automatizační technika nebo výrobní technologie
• Rozsáhlá znalost automatizace a procesních toků (robotika, dopravníková a uchopovací technika, senzory, propojování dílčích procesů, zkušební technika, ideálně i technologie předúpravy a spojování)
• Praxe strojního konstruktéra, zejména v projektové činnosti konstrukce speciálních strojů, také s automatizací
• Znalost průmyslových standardních nástrojů, ideálně také znalost řídicí techniky SIEMENS, zejména pro automatizované procesy
• Velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou
• Vysoká míra samostatnosti a smyslu pro zodpovědnost
• Můžete očekávat živou firemní kulturu s otevřeným dialogem, oceněním a kolegiální podporu
• Prostor pro samostatnou práci a dostatek prostoru pro vaše nápady
• 38,5 hodin týdně a 30 dní dovolené
• Model flexibilní pracovní doby
• Individuální nabídky dalšího vzdělávání
• Komplexní zaškolení
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.