- Plný úvazek

1. kontakt e-mailem: e-mail přes
TOPTAX innovations a.s. – účetní a daňová kancelář zajišťuje zákazníkům komplexní vedení účetní, daňové a mzdové agendy.
Baví Vás účetnictví? Umíte si efektivně zorganizovat svou práci?
Pokud máte účetnictví opravdu rádi a chcete pracovat pro českou firmu se stabilním zázemím a kvalitními službami, čekáme na Vás!!
VÝSLEDKEM VAŠÍ PRÁCE BUDE PRECIZNĚ ZPRACOVANÉ ÚČETNICTVÍ VÁM SVĚŘENÝCH FIREM.
Oslovila Vás naše nabídka? Pak očekáváme Váš profesní životopis. Můžete jej zaslat e-mailem na e-mail přes
Info o nás na webových stránkách www.toptax.cz
Pracovní doba: ranní směny od 7:00 do 15:00 hod. Nástup možný ihned
Zaměstnanecké výhody: dobrý kolektiv, možnost být u expanze společnosti, příspěvky na pojištění, závodní stravování, 3 dny sick day, kariérní růst, hrazená školení, vstupy do fitness center atd.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?