Zástupce manažera prodejny (m/ž) - Poděbrady

Kluk, Poděbrady
51.800 – 57.800 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.


Pozice zástupce manažera prodejny (m/ž) je ideální příležitost pro ty, kteří chtějí mít podíl na vedení týmu a přímý vliv na výkon celé prodejny. Na této pozici budete hrát klíčovou roli v řízení každodenního provozu i v podpoře týmu. Pokud máte zkušenosti s vedením lidí, orientujete se na výsledek a jste rádi součástí provozu, tato pozice je přesně pro vás. 

Náplň práce:

Jak bude vypadat váš den?

  • budete zodpovědný/á za plnění denních a týdenních ekonomických cílů prodejny (odpisy, tržba, aj.)
  • čeká vás samostatná organizace činností týmu včetně plánování docházky (tým 20 až 50 zaměstnanců dle velikosti prodejny)
  • součástí vaší práce bude vykonávat a kontrolovat všechny provozní a manuální činnosti v prodejně (doplňování zboží, dopékání a doplňování čerstvého pečiva, práce na pokladně včetně práce s hotovostí, udržování pořádku a čistoty)
  • stanete se pravou rukou manažera prodejny
  • budete pomáhat zaměstnancům v jejich profesním rozvoji a motivovat je i v náročných situacích
  • společně se svým týmem budete zajišťovat spokojenost zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel

Co od Vás očekáváme:

Jak bude vypadat váš den?

  • budete zodpovědný/á za plnění denních a týdenních ekonomických cílů prodejny (odpisy, tržba, aj.)
  • čeká vás samostatná organizace činností týmu včetně plánování docházky (tým 20 až 50 zaměstnanců dle velikosti prodejny)
  • součástí vaší práce bude vykonávat a kontrolovat všechny provozní a manuální činnosti v prodejně (doplňování zboží, dopékání a doplňování čerstvého pečiva, práce na pokladně včetně práce s hotovostí, udržování pořádku a čistoty)
  • stanete se pravou rukou manažera prodejny
  • budete pomáhat zaměstnancům v jejich profesním rozvoji a motivovat je i v náročných situacích
  • společně se svým týmem budete zajišťovat spokojenost zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel

Co Vám můžeme nabídnout:

V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.

  • smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy (nástupní mzda 51 800 Kč, po 1. roce 53 800 Kč, po 2. roce 55 800 Kč a po 3 letech 57 800 Kč)
  • motivační bonus až 12 000 Kč/rok (dle výše úvazku)
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
  • příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
  • systém Cafeterie – benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • podzimní příspěvek na podporu imunity
  • příspěvek pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
  • slevové nabídky u vybraných partnerů 
  • systém zapracování, odborného vzdělávání a možnosti kariérního růstu
  • káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
  • letní a vánoční týmové večeře
  • startovné na závodech Run Tour zdarma
  • sabbatical – možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Lidl Česká republika s.r.o.
Nárožní 1359/11
158 00 Praha

IČO: 26178541
Datová schránka: 5ab5tr8
Další informace:
GPS: 50.0530531,14.3329919,
S-JTSK: -749722.80 -1045956.42, RUIAN: 25914235

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.