- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jsme brněnská společnost SEKV, spol. s r. o. a hledáme ASISTENTKU KANCELÁŘE do našeho přátelského kolektivu. Zakládáme si na preciznosti a spolehlivosti, hledáme motivovanou a organizovanou asistentku, která bude hrát klíčovou roli v zajištění hladkého chodu naší kanceláře a podpoře našeho týmu. Pokud Vás pozice zajímá, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
* správa administrativní agendy
* organizace a koordinace kancelářských záležitostí
* komunikace s externími i interními partnery
* práce v interním systému
* zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí
* středoškolské vzdělání s maturitou
* zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
* výhodou, znalost docházkového systému
* výhodou, řidičský průkaz skupiny „B“
* samostatnost a proaktivní přístup
* reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti
* odpovídající odměna a mzdový růst
* osobní ohodnocení
* motivační systém odměňování
* pružná pracovní doba
* školení potřebná pro profesní rozvoj
* služební telefon
* výborná dostupnost pracoviště (MHD i individuální doprava), možnost parkování
* Lokalita: Brno – Hády 994/2b
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.