- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta, světového lídra ve výrobě plastových komponentů, osazujeme pozici SPECIALISTY ZÁKAZNICKÉ KVALITY.
Koho hledáme
Rádi do našeho týmu přivítáme kolegu, kterému vyhovuje být v každodenním kontaktu se zákazníky, má rád dynamické prostředí automotive průmyslu, baví ho práce na kvalitě a dokáže se samostatně rozhodovat.
· Komunikace se zákazníky s cílem uspokojit jejich požadavky.
· Sledování zákaznických požadavků.
· Řešení a analýza reklamací.
· Denní práce se zákaznickými portály (reklamace, analýzy 8D, KPI/hodnocení, manuály, normy, nahrávání certifikátů)
· Organizace a účast při návštěvách zákazníka (audity, návštěvy, sledování reklamací)
· Máte předchozí zkušenosti s jednáním se zákazníky
· Znáte nástroje kvality (8D, FMEA, Ishikawa, ...).
· Pro tuto pozici hledáme člověka s vysokoškolským vzděláním (technické zaměření výhodou), příp. se středoškolským vzděláním a s praxí v oboru.
· Potřebujeme, abyste se domluvil/a anglicky ideálně na úrovni B2 (a vyšší).
· Podstatná je i uživatelská znalost MS Office, pro práci s interními systémy vás zaškolíme.
· Baví vás vyjednávání, jste komunikativní a pečlivý/á.
· Zejména multikulturní, otevřené a do značné míry neformální firemní prostředí.
· Práci v mladém přátelském týmu, který se zajímá nejen o pracovní záležitosti
· Práci s jedinečnými a top zákazníky, možnost získat know how a zkušenosti, učit se novým věcem
· Možnost naučit se globální automotive standardy, systémové přístupy v oblasti nástrojů kvality
· Účast na nových projektech, možnost být součástí týmu pro zlepšovací projekty
· Na začátek vašeho působení pro vás máme nachystaný propracovaný zaškolovací plán.
· A pak jsou tu další benefity v podobě stravenek (možno využít v naší jídelně nebo jinde), flexibilní pracovní doby, možnost jazykových kurzů, příspěvek na penzijní připojištění, 3 dny dovolené nad rámec zákona, flexipasy, firemní akce pro zaměstnance nebo roční bonus.
V případě, že je tato nabídka přesně to, co hledáte, pak neváhejte a zasílejte svůj životopis, případně volejte ohledně bližších informací.
Pokud víte o vhodném kandidátovi, budeme rádi za zprostředkování kontaktu.
Klára Čiklová
Recruiter
Mobil: zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.