- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme člověka, který chytne naši IT agendu pevně do rukou. Jsme ryze česká výrobní firma se sídlem v Milovicích a krásným výhledem na Pálavu. Přestože nás je už přes 150, záleží nám na příjemné, rodinné, atmosféře a lidském přístupu. Dbáme na vzájemnou pomoc, podporu a společný profesní růst. Hledáme kolegy, kteří do práce vloží srdce a budou společně s námi hrdí na to, co dokážeme.
Naše IT oddělení je v současnosti tvořeno jedním člověkem, hledáme druhého, který pomůže s narůstajícím množstvím práce, ale také bude schopen IT agendu řídit, plánovat a rozdělovat. Tato pozice sestává z několika oblastí zodpovědnosti:
Manažerská práce / vedení IT týmu.
Jedná se především o přebírání cílů definovaných společně s vedením, jejich další rozpad a plánování práce do konkrétních úkolů, rozdělování práce mezi sebe a kolegu a pravidelné reportování postupu práce, výzev a překážek zpět k vedení společnosti.
Provoz a rozvoj informačních systémů a digitalizace procesů v celé společnosti.
Zodpovědnost za provoz a rozvoj firemních informačních systémů a digitalizaci procesů ve společnosti se zaměřením na zjednodušení, automatizaci, efektivitu a uživatelskou přívětivost navržených řešení. Koordinace jednotlivých činností s dodavateli a provádění strategických kroků k zajištění plné podpory potřeb a cílůnaší společnosti.
Nákup a správa firemního hardwaru a softwaru a správa interní sítě.
Výběr vhodné techniky, její instalace pro uživatele z řad zaměstnanců a pravidelný technický support v případě potíží. Dále nákup a správa firemního softwaru - jedná se o tvorbu plánu integrace nových systémů a řízení procesu jejich zavádění a propojení se stávajícími systémy. Dále kontrola a aktualizace licencí, správa softwaru na všech firemních zařízeních a zřizování přístupů příchozím a odebírání odchozím zaměstnancům. U správy sítě jde především o návrh její struktury, monitoring potíží a nastavení síťových zařízení.
Zajištění kybernetické bezpečnosti.
Identifikace potřebné míry ochrany dat, nastavení procesu zabezpečení citlivých dat a jeho propsání do všech firemních zařízení, pravidelné bezpečnostní audity a základní školení zaměstnanců v oblasti kyberbezpečnosti.
Udržení komunikace a spolupráce s dodavateli.
Komunikace s dodavateli IT řešení a spolupráce s nimi na odstranění problémů. Zapojení se do nastavování kritérií pro výběr nových dodavatelů, rešerše možností na trhu a kontrola technických kritérií při výběru nových dodavatelů.
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: až 80.000 Kč (dle zkušeností)
Pracovní doba: pružná (po-pá, fixní doba 8:00 až 14:00)
Co u nás není:
Mohli bychom si rozumět?
Pokud Vás zaujala nabídka pracovní pozice a máte potřebné kompetence, neváhejte se ozvat! Zašlete nám svůj životopis a pár řádků o tom, proč si myslíte, že je pozice vhodná právě pro Vás a proč bychom si vzájemně rozuměli

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.