- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Hledáme člověka, který chytne naši IT agendu pevně do rukou. Jsme ryze česká výrobní firma se sídlem v Milovicích a krásným výhledem na Pálavu. Přestože nás je už přes 150, záleží nám na příjemné, rodinné, atmosféře a lidském přístupu. Dbáme na vzájemnou pomoc, podporu a společný profesní růst. Hledáme kolegy, kteří do práce vloží srdce a budou společně s námi hrdí na to, co dokážeme.
Naše IT oddělení je v současnosti tvořeno jedním člověkem, hledáme druhého, který pomůže s narůstajícím množstvím práce, ale také bude schopen IT agendu řídit, plánovat a rozdělovat. Tato pozice sestává z několika oblastí zodpovědnosti:
Manažerská práce / vedení IT týmu.
Jedná se především o přebírání cílů definovaných společně s vedením, jejich další rozpad a plánování práce do konkrétních úkolů, rozdělování práce mezi sebe a kolegu a pravidelné reportování postupu práce, výzev a překážek zpět k vedení společnosti.
Provoz a rozvoj informačních systémů a digitalizace procesů v celé společnosti.
Zodpovědnost za provoz a rozvoj firemních informačních systémů a digitalizaci procesů ve společnosti se zaměřením na zjednodušení, automatizaci, efektivitu a uživatelskou přívětivost navržených řešení. Koordinace jednotlivých činností s dodavateli a provádění strategických kroků k zajištění plné podpory potřeb a cílůnaší společnosti.
Nákup a správa firemního hardwaru a softwaru a správa interní sítě.
Výběr vhodné techniky, její instalace pro uživatele z řad zaměstnanců a pravidelný technický support v případě potíží. Dále nákup a správa firemního softwaru - jedná se o tvorbu plánu integrace nových systémů a řízení procesu jejich zavádění a propojení se stávajícími systémy. Dále kontrola a aktualizace licencí, správa softwaru na všech firemních zařízeních a zřizování přístupů příchozím a odebírání odchozím zaměstnancům. U správy sítě jde především o návrh její struktury, monitoring potíží a nastavení síťových zařízení.
Zajištění kybernetické bezpečnosti.
Identifikace potřebné míry ochrany dat, nastavení procesu zabezpečení citlivých dat a jeho propsání do všech firemních zařízení, pravidelné bezpečnostní audity a základní školení zaměstnanců v oblasti kyberbezpečnosti.
Udržení komunikace a spolupráce s dodavateli.
Komunikace s dodavateli IT řešení a spolupráce s nimi na odstranění problémů. Zapojení se do nastavování kritérií pro výběr nových dodavatelů, rešerše možností na trhu a kontrola technických kritérií při výběru nových dodavatelů.
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: až 80.000 Kč (dle zkušeností)
Pracovní doba: pružná (po-pá, fixní doba 8:00 až 14:00)
Co u nás není:
Mohli bychom si rozumět?
Pokud Vás zaujala nabídka pracovní pozice a máte potřebné kompetence, neváhejte se ozvat! Zašlete nám svůj životopis a pár řádků o tom, proč si myslíte, že je pozice vhodná právě pro Vás a proč bychom si vzájemně rozuměli
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.