- Kyjov, Hodonín
- Grafton Recruitment s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Hledáme člověka, který chytne naši IT agendu pevně do rukou. Jsme ryze česká výrobní firma se sídlem v Milovicích a krásným výhledem na Pálavu. Přestože nás je už přes 150, záleží nám na příjemné, rodinné, atmosféře a lidském přístupu. Dbáme na vzájemnou pomoc, podporu a společný profesní růst. Hledáme kolegy, kteří do práce vloží srdce a budou společně s námi hrdí na to, co dokážeme.
Náplň práce:
Naše IT oddělení je v současnosti tvořeno jedním člověkem, hledáme druhého, který pomůže s narůstajícím množstvím práce, ale také bude schopen IT agendu řídit, plánovat a rozdělovat. Tato pozice sestává z několika oblastí zodpovědnosti:
Manažerská práce / vedení IT týmu.
Jedná se především o přebírání cílů definovaných společně s vedením, jejich další rozpad a plánování práce do konkrétních úkolů, rozdělování práce mezi sebe a kolegu a pravidelné reportování postupu práce, výzev a překážek zpět k vedení společnosti.
Provoz a rozvoj informačních systémů a digitalizace procesů v celé společnosti.
Zodpovědnost za provoz a rozvoj firemních informačních systémů a digitalizaci procesů ve společnosti se zaměřením na zjednodušení, automatizaci, efektivitu a uživatelskou přívětivost navržených řešení. Koordinace jednotlivých činností s dodavateli a provádění strategických kroků k zajištění plné podpory potřeb a cílůnaší společnosti.
Nákup a správa firemního hardwaru a softwaru a správa interní sítě.
Výběr vhodné techniky, její instalace pro uživatele z řad zaměstnanců a pravidelný technický support v případě potíží. Dále nákup a správa firemního softwaru - jedná se o tvorbu plánu integrace nových systémů a řízení procesu jejich zavádění a propojení se stávajícími systémy. Dále kontrola a aktualizace licencí, správa softwaru na všech firemních zařízeních a zřizování přístupů příchozím a odebírání odchozím zaměstnancům. U správy sítě jde především o návrh její struktury, monitoring potíží a nastavení síťových zařízení.
Zajištění kybernetické bezpečnosti.
Identifikace potřebné míry ochrany dat, nastavení procesu zabezpečení citlivých dat a jeho propsání do všech firemních zařízení, pravidelné bezpečnostní audity a základní školení zaměstnanců v oblasti kyberbezpečnosti.
Udržení komunikace a spolupráce s dodavateli.
Komunikace s dodavateli IT řešení a spolupráce s nimi na odstranění problémů. Zapojení se do nastavování kritérií pro výběr nových dodavatelů, rešerše možností na trhu a kontrola technických kritérií při výběru nových dodavatelů.
Koho hledáme
- Týmového hráče, který s námi bude posouvat celou firmu kupředu.
- Profesionála, který se už déle pohybuje v oblasti IT supportu a má zkušenosti se zaváděním nových systémů a ochranou firemních dat.
- Manažera, který dovede autonomně uřídit veškerou IT agendu a efektivně komunikovat s vedením, kolegou, i s dodavateli.
- Člověka, který je organizovaný a plánující a dokáže dát řád našim IT procesům a projektům. Zároveň je svědomitý a zaměřený na výsledky a dotáhne do zdárného konce zavádění větších inovací i každodenní úkoly.
- Ajťáka s analytickým myšlením, který dovede vzít v úvahu dostupná data, dát si je do souvislostí, zvážit potenciální řešení, prozíravě předvídat možná úskalí a navrhnout optimální postup práce.
Co nabízíme?
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: až 80.000 Kč (dle zkušeností)
Pracovní doba: pružná (po-pá, fixní doba 8:00 až 14:00)
- Prostředí rodinné firmy kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
- Práci s moderními výrobními technologiemi.
- Podporu oborového vzdělávání a rozvoj.
- Spravedlivý přístup.
- Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).
- 13. mzdu v případě plnění plánu.
- Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
- Ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy.
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays.
- Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč).
- Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou (3 měsíce zkušební doba).
Co u nás není:
- Stereotyp a rutina - naše prostředí je turbulentní, posouváme se kupředu, inovujeme a potřebujeme do týmu lidi, kteří se nebojí změn.
- Přístup “hlavně ať to nějak jede” - snažíme se o neustále zlepšování všech našich činností.
- Zakrnění - snažíme se držet krok se světovými trendy a některé i vytváříme.
Mohli bychom si rozumět?
Pokud Vás zaujala nabídka pracovní pozice a máte potřebné kompetence, neváhejte se ozvat! Zašlete nám svůj životopis a pár řádků o tom, proč si myslíte, že je pozice vhodná právě pro Vás a proč bychom si vzájemně rozuměli