Účetní|Flexibilní Pracovní Doba|Až 35 000 Kč|

Ostrava

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte praxi v oblasti účetnictví spolu se zkušenostmi v programu MS Office – Excel, kde se žádné kontingenční tabulky nezaleknete? Pokud hovoříte anglicky a máte chuť se posunout do společnosti na mezinárodní úrovni pak neváhejte !!!

Pro významnou mezinárodní společnost působící v automotive výroby hledáme vhodné kandidáty na pozici „ÚČETNÍ|FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA|AŽ 35 000 KČ|“.

Náplň práce:

  • provádění kontroly dokladů k zaúčtování,
  • příprava účetních dokladů
  • zaznamenání finanční transakce s použitím účetních metod a postupů dle účetních standardů mateřské společnosti a českých účetních standardů
  • úzká spolupráce s jinými zaměstnanci firmy při přípravě podkladů
  • samostatná analýza účetních dat a reportů pro interní účely i mateřskou společnost v zahraničí
  • příprava podkladů a spolupráce při auditu, účetní závěrce, přípravě finančních výkazů a souvisejících reportů
  • měsíční inventarizace a rekonciliace účtů
  • archivace potřebné dokumentace
  • spolupráce při tvorbě směrnic, tvorbě a aplikaci nových procesů

POŽADAVKY:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru
  • anglický jazyk na komunikační úrovni (zahraniční vedení společnosti a klienti)
  • zkušenosti na pozici „účetní“
  • znalost a orientace v účetních předpisech
  • obecná znalost daňových předpisů
  • analytické myšlení
  • pokročilá znalost MS Office – Excel (kontingenční tabulky)

Výhodou:

  • znalost účtování zásob
  • znalost IFRS

BENEFITY:

  • flexibilní pracovní doba
  • smlouva na dobu neurčitou
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na stravování
  • variabilní systém odměn
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na životní a penzijní připojištění
  • možnost jak dál kariérně růst

a mnoho dalšího…

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Agentúra PRO-STAFF, s.r.o. | Agentúra PRO-STAFF, s.r.o. | Španělsko Španělsko
  • 760 – 910 €
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. dubna
CAR POINT s.r.o. | CAR POINT s.r.o. | Tuchoměřice Tuchoměřice
  • 18 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. března
Reflexallen Czech Republic s.r.o. | Reflexallen Czech Republic s… | Brno Brno
  • 16 000 – 23 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. března

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

analýza audit auto na dobu neurčitou měsíční zkušenost