Inženýr Kvality (45-60.000 Kč)

Vyškov
45.000 – 59.999 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Kontakt
Mgr. Marcela Škulová, zobrazit tel. číslo

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

INŽENÝR KVALITY (45-60.000 KČ)
Strojírenství

Máte praxi na pozici inženýra kvality ve strojírenské společnosti a hledáte práci ve stabilní a férové společnosti s minimální fluktuací? Výborně! Tak nám zašlete svůj životopis!

Náplň práce:

* Zodpovědnost za kvalitu ve výrobě
* Kontrola dokumentace a zavádění nových výrobků
* Vyřizování reklamací, reporting
* Účast na interních a dodavatelských auditech
* Zlepšování procesů

Co od Vás očekáváme:

* SŠ/VŠ vzdělání
* Zkušenosti na obdobné pozici
* AJ na středně pokročilé úrovni
* Orientaci ve výkresové dokumentaci
* Znalost nástrojů kvality

Co Vám můžeme nabídnout:

* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Bonusy/prémie
* Vzdělávací kurzy a školení
* Závodní stravování
* Multisport karta
* Penzijní připojištění
* Služební telefon

* Lokalita: okres Vyškov

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!