- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Jste nadšenec do automobilového průmyslu a máte zkušenosti s projektovým nákupem? Rádi byste se podíleli na inovacích v oblasti elektromobility? Hledáme Specialistu/ku Projektového Nákupu, který/á posílí náš tým a pomůže nám vylepšovat naše produkty!
- vedení projektů pro externě nakupované díly v oblasti elektromobility
- spolupráce na výběru dodavatelů
- preventivní plánování kvality nakupovaných dílů včetně uvolňování do sériové výroby
- koordinace RPP projektů u našich dodavatelů
- VŠ nebo SŠ technického směru
- minimálně 2 roky praxe v oboru
- schopnost číst a pracovat s technickou dokumentací a dobrá znalost strojírenských procesů
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
- znalost práce s MS Office
- nástupní prémie 70 000 Kč
- příspěvek na dopravu
- flexibilní pracovní dobu
- možnost home office
- příležitost k profesnímu růstu
- 5 týdnů dovolené
- prémie za výsledky firmy
- příspěvek do Cafeterie (9.000 Kč/rok)
- dotované závodní stravování
- výhodný mobilní tarif
- intenzivní jazykové a jiné vzdělávací kurzy zdarma
- příspěvek na penzijní připojištění
- prémie za životní a pracovní jubileum
- možnost zaměstnanecké zápůjčky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?