- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Jste nadšenec do automobilového průmyslu a máte zkušenosti s projektovým nákupem? Rádi byste se podíleli na inovacích v oblasti elektromobility? Hledáme Specialistu/ku Projektového Nákupu, který/á posílí náš tým a pomůže nám vylepšovat naše produkty!
- vedení projektů pro externě nakupované díly v oblasti elektromobility
- spolupráce na výběru dodavatelů
- preventivní plánování kvality nakupovaných dílů včetně uvolňování do sériové výroby
- koordinace RPP projektů u našich dodavatelů
- VŠ nebo SŠ technického směru
- minimálně 2 roky praxe v oboru
- schopnost číst a pracovat s technickou dokumentací a dobrá znalost strojírenských procesů
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
- znalost práce s MS Office
- nástupní prémie 70 000 Kč
- příspěvek na dopravu
- flexibilní pracovní dobu
- možnost home office
- příležitost k profesnímu růstu
- 5 týdnů dovolené
- prémie za výsledky firmy
- příspěvek do Cafeterie (9.000 Kč/rok)
- dotované závodní stravování
- výhodný mobilní tarif
- intenzivní jazykové a jiné vzdělávací kurzy zdarma
- příspěvek na penzijní připojištění
- prémie za životní a pracovní jubileum
- možnost zaměstnanecké zápůjčky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.