- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Customer Service Manager - Anděl
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
VY jste:
- osobnost s aktivním přístupem a zkušenostmi ze zákaznického servisu
- schopný/á rychlé adaptace a umíte skočit rovnýma nohama do rychle měnícího se prostředí
- schopný/á vést tým, dohlíže a motivovat pracovníky
- schopný/á vyřešit problém (tam, kde je) a zlepšit stávající procesy
MY:
- jsme velmi úspěšný start-upový projekt, jehož produkt se prodává ve více než 70 zemích, s nejlepšími prodejními tými a vlastním střediskem pro vývoj
- hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/á nám pomůže s naším zákaznickým servisem, zlepší náš současný systém a povede tým lidí
Jste to VY? Pak se nám přihlašte!
Nemáte zkušenost s vedením lidí? NEVADÍ, máme také juniornější pozici CUSTOMER SERVICE SPECIALIST.
Hlavní náplň práce na pozici CUSTOMER SERVICE MANAGER
- vedení týmu zákaznického servisu, plánování školení a rozvoje zaměstnanců
- nastavení cílů, jejich plnění a následná kontrola a reporty
- zlepšování B2B, ERP – návrh změn, jejich následná implementace a testování
- správa rozpočtu oddělení
- komunikace s prodejními týmy
- řešení náročných reklamací
Lokalita: Anděl
Nástup: ASAP
POŽADAVKY:
- pokročilá znalost angličtiny; češina/slovenština rodný jazyk
- min. 2 roky zkušeností z pozice manažera nebo team leadera v zakáznickém servisu
- zkušenosti s procesy v oblasti supply chain a
- pokročilá znalost MS Office
- organizačně schopný člověk s citem pro detail
- klientský přístup a efektivní řešení problémů
- týmový hráč s pozitivním přístupem k práci
BENEFITY:
- Finanční bonusy
- 5 týdnů dovolené
- Sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Mobilní telefon
- Sleva na firemní produkty a služby
- Teambuildingové akce
- Možnost kariérního růstu v rámci společnosti
- Certifikace a školení