- 30 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do společnosti se sídlem ve Štětí, hledám customer asistanta, která má výbornou znalost anglického jazyka.
POŽADAVKY:Požadavky:
Minimálně rok praxe na podobné pozici
Vynikající komunikační a vyjadřovací schopnosti – slovem i písmem
Výborná znalost AJ
Pokročilá znalost MS Office, především Excel
Zkušenosti se SAPem výhodou
Časová flexibilita, pečlivost a rychlá orientace v problému
Silná pro zákaznická a obchodní orientace
BENEFITY:25 dní dovolené, 1 den sick day, 2 dny volna podle kolektivní smlouvy, stravenky 115 Kč, flexi passy 2 250 Kč (kvartálně), možnost výhodnějšího tarifu, letní akce (např. grilováni), kantýna v areálu (za zvýhodněné ceny pro zaměstnance), každoroční navyšování mzdy po 1. roce pracovního poměru, služební telefon, notebook (možnost odkupu po 2 letech za 500 Kč), občasný HO, Mondi Academy, jazykové vzdělávání, odměna při pracovním výročí, odměna při odchodu do důchodu, příspěvek na dopravu do výše 2 000Kč
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?