- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Město Lázně Bělohrad hledá vhodného kandidáta na pozici správce/správkyně budovy městského úřadu. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, možnost dalšího vzdělávání, moderní klimatizované kanceláře, konkurenceschopný plat, který je pravidelně zvyšován a motivační benefity.
Bližší informace o vyhlášeném výběrovém řízení a náležitostech přihlášek naleznete na úřední desce (http://www.lazne-belohrad.cz/soubory/download/20240814130646.pdf)
Náplní Vaší práce bude především správa budovy městského úřadu, správa systémů budovy (kamerový systém, elektronický zabezpečovací systém, přístupový systém), odstraňování závad na počítačích, správa informačních systémů, správa komunikačních sítí, instalace pracovních stanic a základní uživatelská podpora, zajištění a evidence povinných revizí, správa a obsluva AV techniky, provádění drobných oprav v budově, komunikace s pojišťovnami a řešení škodních událostí.
Nebojte se, na vše nebudete sami. Především v počátcích se můžete obracet na kolegy, kteří tyto činnosti aktuálně vykonávají.
Práci v příjemném prostředí, přátelský kolektiv, konkurenceschopné platové ohodnocení, a mnoho zaměstnaneckých benefitů:
a mnohem víc
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce
Lhůta pro podání přihlášky
Do 2. září 2024 do 10:00 hod
(v této lhůtě musí být přihláška doručena na podatelnu Městského úřadu Lázně Bělohrad)
Způsob doručení přihlášky
Písemně, v uzavřené obálce prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo osobním podáním na adresu Městský úřad Lázně Bělohrad, náměstí K. V. Raise 635, 507 81 Lázně Bělohrad
Obálku označte textem: „NEOTVÍRAT – VŘ správce/správkyně budovy městského úřadu“

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.