- 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zajímáte se o interiérový design? Máte prostorovou představivost a obchodního ducha? Potom hledáme právě Vás!
* akvizice? – nic takového, zákazníka k Vám dostane neutichající marketingová kampaň, Vašim úkolem je pouze vykrýt poptávku našich zákazníků, kteří navštíví koupelnové studio
* každý úspěšný obchod začíná identifikací představy zákazníka, v dalším kroku se potkáte s administrativou v podobě cenových nabídek
* příjemnou a kreativní fázi je grafický návrh, do kterého dáváte i něco ze sebe (na použití 3D programu zaškolíme)
* pak nastává proces zajištění zboží formou objednávky, s čímž se pojí úzká komunikace s oddělením nákupu a obchodníky našich dodavatelů
* obchodní proces končí spokojeným zákazníkem a novou koupelnou od PTÁČKA :-)
* uvítáme, pokud Vám prostředí obchodu není cizí a naopak komunikace s lidmi vlastní
* orientace na zákazníka a schopnost uspokojit jeho potřebu je základ, neboť obchod = „vztah“
* technické vzdělání může vhodně nahradit prostorová představivost a zdravý selský rozum, neboť ten je při plánování koupelen nezbytný
* stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
* propracovaný systém zaškolení
* profesní a kariérní rozvoj, který je v našem podání skutečnost, nikoliv klišé
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* transparentní a motivující systém ohodnocení
* pravidelný měsíční příjem bez zpoždění
* 5 týdnů dovolené
* 2 dny placeného zdravotního volna
* stravenkový paušál v hodnotě 115 Kč/směna v čistém
* atraktivní sleva na veškeré zboží
* zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny
* MutiSport karta za zvýhodněnou cenu
* Cafeteria Systém ve výši 6 000 Kč ročně
* příspěvek na penzijní připojištění
* a mnohé další odměny (za doporučení nového kolegy, za pracovní výročí, životní jubileum, uzavření sňatku, narození dítěte, ...)
Zaujala vás naše pozice? Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis přes tlačítko „odpovědět“.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.