- 30 000 – 31 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte novou výzvu v oblasti nákupu a chcete v zaměstnání komunikovat v anglickém jazyce? Jestli Vaše praxe obsahuje zkušenost z výrobní společnosti, tak Vás jistě potěší, že máte výhodu! Znalost Excelu u nás uplatníte stejně tak jako čtení ve výkresové dokumentaci. Chcete se dozvědět více? Pak čtěte určitě dále! Nabízíme zajímavou pracovní příležitost v lokalitě Praha 9, kam se dobře dostanete jak MHD, tak autem (parkování je u společnosti). K tomu přátelský kolektiv, na který se můžete obrátit. Máte možnost se zúčastnit rozvojových vzdělávacích programů. Jste-li fanouškem nejnovějších technologií, tak Vás potěší zpráva, že u nás máte příležitost s nimi pracovat.
Za dobře odvedenou práci pro Vás máme atraktivní balíček zaměstnaneckých benefitů, ze kterých si určitě každý vybere: Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova věrnostní odměny za odpracovaná léta ve společnosti, odměny při odchodu do důchodu, možnost jazykového vzdělávání, různé slevové programy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy, příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty, příspěvek na dopravu a ubytovnu, Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč, plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů.
Zodpovědnost za nákup vybraných služeb, technologií, zařízení
Porovnávání nabídek, příprava rozhodnutí o vítězi
Organizace výběrových řízení, vyjednávání a výběr dodavatelů
Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli o smluvních podmínkách a spolupráci
Zajištění včasného objednání a dodání nakupovaných položek (materiál, služby, kooperace)
Denní komunikace s kolegy ohledně obchodních a technických parametrů (osobně, telefonicky, emailem, videokonferencí)
Aktivní účast na řízení nebo spolupráci na projektech napříč společností
Zakládání a aktualizace dat v informačním systému
Realizace analýz, přehledů a reportování KPI
Administrativní činnost spojená s vyřizováním požadavků kolegů
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.