- 25 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• VŠ vzdělání v technickém oboru nebo odpovídající praxi
• Min. 3 roky zkušeností v oblasti kvality nebo zavádění nových produktů
• Znalost systémů řízení kvality a nástrojů (např. FMEA, analýza příčin)
• Komunikativní znalost angličtiny, pokud budete mít zároveň znalost NJ, bude to velká výhoda
• Schopnost řídit úkoly napříč týmy a efektivně komunikovat
• Ochota cestovat v rámci regionu i do zahraničí (do Německa)
• Analytické myšlení, schopnost řešit problémy a hledat zlepšení
• Zajímavé platové ohodnocení - dle praxe i 90.000 Kč
• Možnost pracovat částečně home office ( 3-4 dny v týdnu)
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na letní dovolenou ve výši 25 % z hrubé měsíční mzdy
• Příspěvek na Vánoce ve výši 25 % z hrubé mzdy měsíční mzdy
• Stravování zdarma
• Roční bonus v závislosti na hospodaření společnosti
• Bonus za senioritu
• Sodexo Cafeteria nebo Multisport karta v hodnotě 6.000 Kč
• Příspěvek na dopravu 3 Kč/km - hrazena 1 cesta do práce

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.