Náplň práce:
- Profesionální a přátelská komunikace s jinými lidmi
- Příjem a prodej zboží, odborné poradenství zákazníkovi při nákupu.
- Objednávání zboží a správa E-shopu.
- Administrativní práce a telefonování (– faktury, objednávky, dodací listy, výdejky, příjemky, atd.), komunikace s dodavateli.
- Práce s pokladnou a hotovostí.
- Účast při inventurách (1x za rok).
- 8 hodinová pracovní doba.
Co od Vás očekáváme:
- Hledáme pohodového člověka, který se nebojí práce a používá selský rozum a má technické myšlení
- Praxe na jiné prodejně jako jsou hobby markety, stavebniny, střechy aj X velkou výhodou ne však podmínkou ( popř. doučíme)
- Praxi s evidencí hotovsti, PC, fakturaci není však podmínkou
- Praxe s inventurami
- Schopnost pracovat a komunikovat v kolektivu a se zákazníky.
- Práce s PC.
- Navision výodoou x ne podmínkou
Schopnost učit se novým věcem.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí a jistotu silné české společnosti HPP na dobu neurčitou
- Zaškolení na pozici
- Vitamínové balíčky
- Menší přátelský kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- Penzijní připojištění
- Příspěvek na stravování cca 2000 Kč do výplaty
- Firemní oblečení
- Multisport karta
Náš partner je stabilní zaměstnavatel v jakékoliv době, práci u nás máte jistou.
I když je nás dohromady něco přes tisícovku, na našich pobočkách panuje rodinná atmosféra.
Možnost dalšího profesního růstu
Přátelský kolektiv v moderním pracovním prostředí
8h/pracovní doba jednosměnný provoz
Nástup možný ihned
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště