- 38 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Máte zkušenosti s kvalitou a chtěli byste najít uplatnění v silné mezinárodní společnosti, která se zabývá výrobou lisovaných kovových součástí pro automobilový průmysl?
Náplň práce:
Plnění veškerých úkolů nezbytných pro fungování systému kvality společnosti s následujícími činnostmi:
• Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
• Spolupráce s kolegy na návrhu a vývoji nových projektů
• Tvorba dokumentace (kontrolní plány a návodky, PFMEA, flow-charty, uvolnění prvního kusu)
• Zpracování zákaznických reklamací formou 8D reportu, spolupráce na stanovení nápravných opatření
• Spolupráce mezi odděleními firmy
• Interní spolupráce při nalezených chybách ve výrobě a při auditech, předcházení jejich vzniku
• Komunikace s dodavatelskou kvalitou
• SŠ/VŠ vzdělání
• Aktivní znalost AJ pro denní komunikaci (B2)
• Práce v SW: Excel, Word, Outlook, Power Point
• Řidičský průkaz
• Schopnost určit priority, spolehlivost, flexibilita, samostatnost
• Praxe na oddělení kvality – ideálně v automobilovém průmyslu
• Zázemí firmy s mezinárodními zkušenostmi
• Možnost profesního růstu
• Pružná pracovní doba
• 5 dní placeného volna navíc
• Benefit ve formě Cafeterie v hodnotě 1 500 Kč měsíčně
• 13. mzda dle výsledku hospodaření
• Příspěvek na obědy v závodní jídelně
• Bonus za doporučení nového zaměstnance
• Nástupní mzda: 30 – 35.000 Kč dle zkušeností
• Místo výkonu práce: Střítež u Jihlavy
• Nástup: možný ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.