- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Společnost Collegas a.s., se sídlem v Brně, přijme do svého týmu kolegu či kolegyni na pracovní pozici Asistent/ka back office.
Naše společnost dlouhodobě pomáhá lidem v oblasti osobních financí, kde jsme našim klientům velmi nápomocní a dopřáváme jim vysokou osobní péči.
Zakládáme si na upřímnosti, příjemném pracovním prostředí v kancelář, ale i pravidelném vzdělávání členů týmu.
V případě zájmu nám zašlete nám svůj životopis s krátkým motivačním dopisem a my se Vám ozveme zpět. Budeme se těšit!
* kontrola smluv a jejich evidence do interního systému společnosti
* soupisky odevzdaných smluv
* zajištění administrativního chodu kanceláře
* komunikace s finančními poradci a péče o ně
* pravidelné reporty
* minimální vzdělání SŠ s maturitou
* praxe výhodou (vhodné ale i pro absolventy škol ekonomického směru)
* řidičský průkaz skupiny B
* uživatelská znalost MS Office
* schopnost samostatné i týmové práce
* spolehlivost a zodpovědnost
* navýšení základní mzdy po 3 měsících na 35.000 Kč
* kvartální bonusy
* 13. plat
* 25 dní dovolené
* plně hrazená Multisport karta
* příspěvky na stravování
* příspěvky na ŽP/PP/DIP
* mobilní telefon s neomezeným tarifem
* lokalita: Brno Štýřice - AZ Tower
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: asistentka, asisstant, office manager, administrativní pracovník, lektor, pracovník back office, pracovník fornt office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Brno, práce Brno, administrativa Brno, obchodní asistent, referentka…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.