- 42 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho oblíbeného klienta - úspěšný a zaměstnanci vyhledávaný retailový řetězec, hledáme vhodného kandidáta na pozici "NÁKUPČÍ JUNIOR s němčinou B2".
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC ( Excel, Powerpoint) a SAP. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR i SVK, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a vkládání dat do PC.
Součástí pozice je i přímá podpora nákupčích - aktivní komunikace s dodavateli, účast na obchodních jednáních, domlouvání podmínek objednávek atd.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.