- 32 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máš ukončené VŠ vzdělání v oboru logistiky? Hledáš v tomto oboru pracovní uplatnění? Chceš mít super šéfa, který tě maximálně podpoří, ale chce po tobě na oplátku samostatnost, schopnost získat si potřebné informace sám a především parádní komunikaci v angličtině nebo němčině?
Budeš se společně se svým šéfem účastnit porad logistiky, takže budeš mít o všem v logistice přehled.
Pošli mi životopis! A staň se SPECIALISTOU LOGISTIKY!
* Plnění pokynů od nadřízeného (logistického manažera)
* Příprava a realizace prezentací
* Řízení CI logistiky – reporting , návrhy řešení, optimalizace procesů, podpora přípravy rozpočtů
* Řízení inovačních projektů
* Strategický management (návštěva konferencí, ostatních závodů)
* VŠ vzdělání v logistickém oboru
* Znalost logistických procesů/projektů, např. z praxe ze školy
* ŘP sk B
* Anglický nebo Německý jazyk na komunikativní úrovni
* 13. a 14. plat
* 5 týdnů dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Možnost osobního rozvoje
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek za nekouření
* Příspěvek na masáže
* Zvýhodněný firemní tarif
* Místo výkonu práce: okres Nymburk

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.