- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Pro mezinárodní farmaceutickou společnost hledáme – HR Generalistu!
Budete mít u nás na starosti kompletní ,,životní cyklus zaměstnance" – nábor, nástupy, změny a výstupy jak pro Českou republiku tak pro Slovensko
Zajišťujete kompletní personální agendu a související administrativu týkající se smluv, dodatků, včetně správy osobních složek.
Provádíte onboarding a pomáháte novým zaměstnancům v adaptaci, poskytnete jim vstupní školení a naplánujete další tréninky, včetně jazykových kurzů.
Jednáte s externí účtárnou a poskytujete podklady pro mzdy a spravujete zaměstnanecké benefity.
Se všemi těmito činnostmi také samozřejmě souvisí pravidelný reporting, tvorba forecastů, PMS a správa interních směrnic.
A pokud toho nebudete mít málo, dostanete možnost zúčastnit se mezinárodních projektů.
Přihlašte se nám a my Vám řekneme ještě více!
Smlouva na 1 rok, pak nahrazena smlouvou na dobu neurčitou
Nástup – dle dohody
POŽADAVKY:
Na pozici HR Generalisty požadujeme:
Hledáme někoho samostatného a energického. Někoho, kdo se v práci bude bavit a umí si správně naplánovat čas a priority :)
BENEFITY:
5 týdnů dovolené
sick days
bonusy
stravenky
cafeterie
vzdělávací a jazykové kurzy
příspěvek na penzijní připojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?