- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Sestavuje a aktualizuje soubor uchazečů o zaměstnání ve společnosti
Provádí nábor nových zaměstnanců
Zjišťuje potřeby společnosti v oblasti prohlubování a zvyšování kvalifikace zaměstnanců
Zjišťuje potřeby společnosti v oblasti zvyšování kvalifikace zaměstnanců a sestavuje plán výcviku
Zajišťuje, koordinuje a eviduje organizaci školení a výcviku (včetně jazykového vzdělávání a e-learningu), Sleduje efektivitu školení
Hodnocení externích dodavatelů zajišťujících školení a výcvik
Reporting
Personální administrativa (nástupy, výstupy, změny smluv)
Příprava podkladů pro mzdovou uzávěrku

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.