- Plný úvazek
Náplní práce je administrativní podpora vedení společnosti, běžná administrativní činnost spojená s chodem kanceláře, vyřizování pošty, telefonátů, atd., plánování a koordinace termínů schůzek, příprava podkladů pro jednání, zápisy z porad, zařizování služebních cest, komunikace se zaměstnanci a vedením společnosti, organizace firemních akcí, odpovídá a zajištuje řádnému vedení a ukládaní písemností dle „spisového, skartačního a archivačního řádu“, koordinuje zajišťování pohoštění pro významné návštěvy.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- znalost anglického jazyka slovem i písmem – pokročilá úroveň
- dobrá znalost práce na PC, Powerpoint, Excel, Word
- příjemné a vstřícné vystupování
- spolehlivost, pečlivost, loajalitu
- schopnost učit se novým věcem
- časovou flexibilitu
- ochota cestovat
- odolnost vůči stresu
- organizačně schopná a dynamická osobnost
- řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme:
- nabízíme práci ve stabilní a perspektivní zahraniční firmě
- zajímavé finanční ohodnocení s možností růstu
- možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje v rámci ČR, ale i zahraničí
- příjemné pracovní prostředí a sympatický kolektiv
- firemní benefity