- 38 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme energického a zkušeného jednotlivce na pozici Vedoucího Údržby.
Pokud máte silné organizační schopnosti, technické know-how a vedoucí schopnosti, tato pozice je pro vás ideální. Přidejte se k našemu týmu a pomozte nám udržovat naše zařízení v optimálním
Minimalizace poruchových stavů a nestability procesů na výrobních zařízeních.
Organizace práce a řízení personálních záležitostí na přiděleném úseku.
Zaškolování nových pracovníků.
Plnění termínů plánovaných oprav a preventivních kontrol.
Průběžná kontrola spolehlivosti výrobních zařízení.
Kontrola dodržování pracovní a technologické kázně.
Dodržování standardů 5S, BOZP a předpisů požární ochrany.
Vedení technické a provozní dokumentace.
Zpracování podkladů pro odměňování pracovníků.
Komunikace mezi týmem, zaměstnanci a vedením provozu.
Prezentace výsledků týmu a motivace k vysokým pracovním výkonům.
Hodnocení a zařazování pracovníků do platebních tříd.
Sběr nápadů na inovace a vylepšení pracovních postupů.
Operativní řešení nenadálých situací s cílem minimalizace výrobních prostojů.
Kontrola a záznamy v systému Patriot o průběhu pracovní směny a údržbě.
Tvorba a dozor nad rozpočtem úseku.
Objednání náhradních dílů a materiálu na opravy výrobních zařízení.
Plánování a kontrola oprav a údržeb v souladu s předpisy ISO TS zobrazit tel. číslo , ISO 14001 a 18001.
Další: orientace v technické dokumentaci, znalost metodiky štíhlé výroby - TPM, SMED, komunikační a organizační schopnosti, fyzická zdatnost, samostatnost, spolehlivost, pracovitost

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.