- 28 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Projektový manažer - příprava a realizace D0, D5 Závod Praha (52-2025)
Pracoviště-lokalita
Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4
"Pojďte s námi stavět budoucnost! Máme jedinečnou příležitost pro zkušeného i začínajícího technika ovlivňovat z pozice investora největší stavební projekty dopravní infrastruktury v ČR. Tato pozice nabízí možnost nejenom uplatnit své technické a organizační schopnosti a zkušenosti, ale i učit se a rozvíjet své dovednosti. Staňte se součástí našeho týmu a buďte partnerem těm nejlepším napříč oborem velké investiční výstavby.“
Do Úseku výstavby dálnic D0 a D5 do oddělení přípravy a realizace na Závodu Praha hledáme kolegu/kolegyni, která/ý bude vykonávat tyto činnosti:
• Samostatné vedení nebo spolupráce na přípravě velkých investičních projektů dálničních staveb v ČR (dálnice D0 – Pražský okruh, zkapacitnění dálničních tahů v návaznosti na Pražský okruh, dálnice D5, odpočívky a zařízení pro provoz dálnice)
• Časové řízení a příprava výběrových řízení na (formulace potřeb objednatele)
• Řízení a kontrola věcného, časového a finančního plnění dodavatelů služeb
• Řízení a zpracování vlastní agendy přípravy staveb (obchodní korespondence, správní rozhodnutí, smluvní ujednání apod.)
• Koordinaci a kontrolu věcného, časové a finančního plnění ostatních účastníků výstavby
• Organizace a účast na jednání (kontrolní dny, výrobní výbory dokumentace, jednání s dotčenými orgány státní správy a samosprávy apod.)
• VŠ případně SŠ stavebního nebo dopravního zaměření
• Bezpečná orientace v projektové dokumentaci a základní stavební legislativě
• Základní pracovní návyky
• Organizační schopnosti, aktivní přístup a ochota učit se
• Uživatelská znalost MS Office
• Řidičský průkaz sk. B
• Samostatnost, zodpovědnost
• Trestní bezúhonnost
• Možnost podílet se na největších výstavbových projektech v ČR
• Stabilitu státní organizace
• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní karta e-Benefity a produkty spoření na stáří, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Alexandria)
• Pružnou pracovní dobu, která vám umožní sladění osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky:
Zašlete strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině na e-mail: e-mail přes , do předmětu uveďte „Investiční referent D0,D5 (52-2025)"
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.