- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Konzultant / konzultantka finančního plánování – Bc. Tomáš Hollmann, Broker Consulting, a.s.
Místo výkonu práce: Brno, Blansko, Boskovice
Jestliže se nebojíte zodpovědné práce a jednání s klienty, pak zvažte tuto příležitost.
Na naše pobočky hledáme schopné kolegy na pozici: Konzultant/konzultantka finančního plánování
Co požadujeme:
" dobrou schopnost jednání s lidmi
" velkou chuť pracovat a učit se
" zodpovědnost, flexibilitu, empatii
" min. středoškolské vzdělání
" znalost práce na PC a orientace v Microsoft Office (Word, Excel)
" řidičský průkaz skupiny B
" trestní bezúhonnost
" praxe na obdobné pozici výhodou, NE PODMÍNKOU
" znalost jednoho světového jazyka výhodou, ne podmínkou
Co Vás čeká
Seznámíme Vás s tím, jak funguje naše firma, na čem si zakládáme a jaké výzvy sebou tato pracovní příležitost nese.
Absolvujete naše odborná školení a e-learningové kurzy, díky kterým, se z Vás stane odborník v oblasti finančního plánování.
Vaší náplní práce bude předávání znalostí a inspirování klientů k finanční nezávislosti. To zahrnuje rozpoznání klientových potřeb, cílů a očekávání, na základě kterých, sestavíte finanční plán na míru.
Pokud uspějete na tomto postu, budete mít možnost karierního růstu. Budete součástí úspěšné firmy a skvělému ohodnocení se nevyhnete.
Co nabízíme:
" příjemný kolektiv, podporu vedení, na které se můžete kdykoliv obrátit
" pracovní poměr
" nadstandartní finanční ohodnocení
" flexibilní pracovní dobu
" tréninky a vzdělávání v oblasti obchodních a komunikačních dovedností
" kvalitní a systematické zaškolení
" možnost kariérního růstu
" pracovní zázemí v moderní kanceláři v Brně, Blansku a Boskovicích
Zaujala Vás tato práce? Pak neváhejte a zašlete nám co nejdříve Váš životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu
.Nadstandartní finanční ohodnocení, flexibilní pracovní doba, pohodlná židle, káva zdarma.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?