- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme právě Vás? Dočtete až do konce?
Úspěšná jazyková škola, která se zabývá také překládáním, tlumočením a nabízí jazykové kurzy, hledá aktivního člověka, kterého baví obchod, rád cestuje a domluví se bez problémů anglicky nebo německy.
Jak to bude vypadat?
Obchodník, kterého hledáme bude mít na starosti zahraniční trh, a to zejména německy mluvící země. Bude se jednat převážně o akvizice nových klientů. Váš pracovní režim může být takový, že týden budete v kanceláři v Brně, a ten další pojedete například do Německa, kde budete jezdit po schůzkách. Rozvržení Vaší práce je zcela na Vás. Občas se budete také účastnit na konferencí a prestižních veletrhů. Samozřejmostí je vytváření reportů, objednávek, telefonická komunikace s klienty a další nezbytné aktivity obchodníka.
Co je pro nás důležité:
Nejdůležitější je výborná znalost AJ nebo NJ a obchodní duch.
Pokud máte alespoň brigádní praxi z obchodní pozice, bude to výborné.
Musíte být komunikativní a schopný/á vést profesionální obchodní jednání.
Řidičský průkaz je samozřejmosti.
A co za to?
Motivující ohodnocení, které můžete ovlivňovat.
Služební automobil i k osobním účelům.
Jazykové kurzy s možností výběru.
Flexibilní pracovní dobu - jste pánem svého času.
Kvalitní zaškolení.
Možnost profesního růstu.
Kancelář v centru Brna.
Stravenky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.