- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Baví Vás komunikovat s lidmi a máte příjemné a reprezentativní vystupování? Staňte se součástí našeho profesionálního týmu!
Historie společnosti sahá do minulého století, založena byla v roce 1995, s původním záměrem podnikat ve výrobě hliníkových konstrukcí dveří a oken. V následujících letech se naše firma s rostoucím ekonomickým a hospodářským vývojem v České republice více přizpůsobovala reálným podmínkám trhu a začala se specializovat na výrobu mobilních zastřešovacích systémů, zejména pro bazény, kde jsme, a nyní už víme, že správně, rozpoznali rostoucí potenciál odbytu. V roce 1995 vznikla první řada bazénových zastřešení.
V současné době realizujeme 3 výrobní programy: zastřešení terasy, zastřešení bazénů, od nízkých modelů až po zastřešení plaveckých stadionů a zastřešení vířivých van. Už od počátku se věnujeme vlastnímu technologickému vývoji konstrukcí zastřešení a jsme také držiteli několika patentů, které jsou dnes standardně zařazeny do výrobních procesů. Pracujeme se spolehlivými a ověřenými dodavateli kvalitních materiálů, aby naše výrobky splňovaly ta nejpřísnější kritéria.
Místo výkonu práce se nachází v dojezdové vzdálenosti od města Chrudim, v obci Orel.
obchodní činnost B2B – navazování a udržování obchodních vztahů v regionu Švédsko a Francie
samostatná obchodní činnost, kdy budete komunikovat s B2B zákazníky jejich požadavky na naše výrobky, vytvářet cenové nabídky a uzavírat smlouvy,
koordinovat a plánovat termíny dodávek a montáží
komunikace se zahraničními obchodními partnery
zajištění listinné korespondence se zákazníky a obchodními partnery
podílení se na přípravě marketingových akcí, účast na mezinárodních veletrzích
aktivní znalost francouzského nebo anglického jazyka ústní i písemnou formou podmínkou
obchodní zkušenosti B2C / B2B a technická představivost výhodou
uživatelská znalost práce na PC ( Word, Excel, Internet)
řidičský průkaz skupiny B
svědomitost, samostatnost a pečlivost
spolehlivost a odpovědnost za plnění úkolů, loajalita, časová flexibilita
dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?