- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáte stabilního zaměstnavatele a perspektivní obor?
Jsme rodinná firma s mezinárodní působností, více než 80letou tradicí.
Chcete být posilou dispozičního oddělení?
Dokážete s lehkostí pracovat na PC a rychle se zorientujete i v nových programech?
Chápete souvislosti v materiálovém toku a baví Vás komunikace s lidmi?
Umíte udržovat ve věcech pořádek a systém?
Pokud ano, pak hledáme právě Vás!
- vystavování a řízení objednávek
- externí kooperace
- e-mailová a telefonní komunikace s dodavateli na denní bázi, kontrola plnění dodávek
- optimalizace skladových zásob
- spoluúčast na inventurách
- řešení odchylek materiálu a jejich náhrad
- ostatní administrativní práce a činnosti související s pracovní pozicí
- komunikace s ostatními odděleními napříč celou společností
- včasné dodání materiálu dle potřeb výroby ve správné kvantitě a kvalitě
- uživatelskou znalost PC (Microsoft Office)
- AJ nebo NJ na komunikativní úrovni, slovem i písmem
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost
- organizační a rozhodovací schopnosti (analytické myšlení)
- být týmovým hráčem
- ŘP sk.B výhodou
Zaujali jsme Vás?
Chcete se dozvědět více o naší firmě a nabízené pozici? Podívejte se na naše nové kariérní stránky www.pracujveskalici.cz, kde na tebe čekají videa jednotlivých pozic.
Hledáte nové pracovní uplatnění?
Pak nám zašlete svůj životopis a my Vás budeme kontaktovat!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.