- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte praxi v logistice anebo jste absolvent se zájmem o tento obor? Domluvíte se v anglické jazyce a rádi byste ho uplatnit ve svém budoucím zaměstnáním? Chcete pracovat pro výrobní společnosti působící v oblasti hromadné dopravy?
Pokud jste si odpověděli několikrát ano, pak jste to Vy, koho hledáme!
KOORDINÁTOR LOGISTIKY (34-38.000 Kč)
zpracování objednávek
zajištění dodávek zboží odběratelům
objednání a koordinace přepravy
vyřizování reklamací
komunikace se zahraničními/tuzemskými odběrateli
administrativa spojená s logistikou
kooperace s obchodním oddělením
SŠ vzdělání
zájem o obor logistiky
zkušenosti na obdobné pozici výhodou
anglický jazyk na komunikativní úrovni
5 týdnů dovolené
13. plat
příspěvek na stravování
příspěvek na volno časové aktivity
možnost jazykových kurzů
příspěvek na životní a penzijní připojištění
jistotu práce ve stabilním zaměstnání
příležitost vhodná i pro ABSOLVENTY
termín nástupu IHNED nebo dohodou
místo výkonu zaměstnání: Praha

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.