- 25 700 – 29 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- Řízení a pravidelné kontroly podřízených
- Dohlížení a vedení procesů údržby
- Dohled nad strojním zařízením, aby byly v souladu s pracovními normami a standardy společnosti
- Spolupráce na tvorbě a následné implementaci postupů údržby
- Plánování a řízení činností spojených s prevencí, opravami a instalací zařízení
- Účastnit se projektů s cílem zlepšovat spolehlivost a udržovatelnost zařízení
- Zajištění, aby všichni pracovníci oddělení dodržovali bezpečnostní zásady a postupy vyplývajících z certifikátů kvality ISO norem a interních auditů
- Střední škola technického směru (preferované elektrotechnické zaměření)
- Minimálně 3 roky praxe v údržbě
- Zkušenost s vedením lidí
- Znalost technické dokumentace
- Aktivní a zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, organizační a vůdčí schopnosti
- Ochota učit se novým věcem
- Uživatelská znalost MS Office
- Komunikační dovednosti, znalost Aj výhodou
- mzda dle zkušeností ( 40 000 - 50 000,- )
- bonus až 30%
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti v oblasti automotive
- jistotu dlouhodobého zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- motivující finanční ohodnocení
- práci v příjemném kolektivu a týmu spolupracovníků
- až 20 firemních benefitů ( náborový příspěvek, stravenky, příspěvek na penzijní poj. věrnostní benefity, vánoční bonusy aj.)
- až 25 dní dovolené
- podporu a zaškolení
Neváhejte a získejte novou práci. Stačí, když se nám ozvete jednoduše prostřednictvím odpovědního tlačítka níže, nebo nám napíšete a připojíte Váš strukturovaný životopis na email: e-mail přes
Těšíme se na Vás!
Tel.: zobrazit tel. číslo
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.