- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Transformace procesů, kultura neustálého zlepšování a skutečné výsledky – to je prostředí, ve kterém tato pozice vznikla. Role VEDOUCÍHO LEAN/CI ODDĚLENÍ je klíčovým partnerem vedení výroby a nositelem změn, které přinášejí efektivitu, úspory i moderní pracovní prostředí.😊
Úspěšný kandidát se stane architektem zlepšovacích iniciativ, lídrem inspirujícím ostatní a odborníkem, který dokáže propojit data, lidi a strategie v jeden funkční celek! 🧩
* Vedení týmu zaměřeného na neustálé zlepšování procesů
* Implementace metod štíhlé výroby a posilování kultury Kaizen
* Analýza procesů, sledování KPI a identifikace plýtvání
* Realizace a vedení strategických projektů zaměřených na zefektivnění a úspory
* Hledání a zavádění opatření pro snižování nákladů
* Školení zaměstnanců v Lean nástrojích a podpora jejich motivace
* Identifikace kořenových příčin problémů a návrh nápravných řešení
* Prioritizace zlepšovacích opatření na základě dat a analýz
* VŠ vzdělání (technický směr výhodou)
* Praxi v oblasti zlepšování procesů ve výrobním prostředí
* Zkušenosti s vedením lidí jsou vítány
* Prokazatelnou praxi s projekty zaměřenými na snižování nákladů
* Znalost Lean/Kaizen metod (5S, SMED, VSM, OPF, PDCA aj.)
* Analytické a komunikační dovednosti
* Schopnost řešit problémy a orientovat se na výsledky
* Komunikativní znalost anglického jazyka
* Řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení
* Prostor pro seberealizaci v oblasti štíhlé výroby a neustálého zlepšování
* Možnost aktivně ovlivňovat transformaci celé společnosti a stát se součástí strategických změn
* Kariérní růst a profesní posun v rámci dynamicky se rozvíjející firmy
* Výkonnostní odměny, 25 dní dovolené, e-benefity, stravenkový paušál, příspěvek na dopravu, profesní školení a jazykové kurzy
* Lokalitu: Teplice

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.