- 27 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete se stát součástí silného a inovativního týmu v oblasti logistiky a mít vliv na hladký chod a úspěch celé společnosti? Máte zkušenosti z automobilového průmyslu a jste připraveni převzít zodpovědnost za koordinaci a optimalizaci logistických procesů? Pak hledáme právě Vás!
Pošlete životopis na pozici MANAŽER LOGISTIKY a získejte příležitost vést klíčové oblasti jako je plánování, skladování, distribuce a zajištění dopravy v rychle se rozvíjející firmě!
🔹 Koordinace klíčových procesů v logistice: dispozice, plánování, vstupní sklad, expedice a interní logistika.
🔹 Tvorba výrobního plánu podle odvolávek zákazníků a požadavků logistiky.
🔹 Spolupráce na tvorbě ročních rozpočtů a investičních plánů.
🔹 Efektivní řízení dopravy a zajištění objednávek dopravních služeb.
🔹 Odpovědnost za vedení skladu OOPP a správu manipulační techniky.
🔹 Spolupráce při startování nových projektů a optimalizace logistických procesů.
🔹 Koordinace pravidelných inventur a zajištění přesného stavu skladových zásob.
🔹 Neustálé zlepšování procesů a implementace logistické koncepce.
🔹 Vedení a motivování týmu podřízených, s důrazem na týmovou spolupráci a vysoký výkon.
🔸 Minimálně SŠ vzdělání.
🔸 Praxi v automotive oblasti na podobné pozici minimálně 5 let.
🔸 Velmi dobrou znalost anglického jazyka, znalost němčiny je výhodou.
🔸 Znalost ERP systémů (Xpert výhodou).
🔸 Silné řídící a organizační schopnosti.
🔸 Zkušenosti s MS Office na uživatelské úrovni.
🔸 Řidičský průkaz skupiny B.
🔸 Týmového ducha, otevřenou komunikaci, loajálnost a spolehlivost.
🔸 Flexibilitu, stresuodolnost a proaktivní přístup k dosažení cílů.
💰 Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem.
🎁 Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů: roční odměny, 25 dní dovolené, e-benefity, stravenkový paušál a příspěvek na dopravu.
🤝 Práci v přátelském kolektivu, kde se budete podílet na vytváření inovativních řešení.
🚀 Možnost profesního růstu a rozvoje v renomované společnosti.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.