- 42 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do you speak French, a little English and the area of finance is where you want to grow?
Your job would be to make sure all supplier invoices are posted correctly. Communication with the suppliers is a daily task as well because every issue has to be resolved accurately and as soon as possible.
French language knowledge at least B2 - your job is to process invoices from French suppliers.
English language knowledge - basic knowledge is necessary as it is a company language.
Czech culture (or even the language) knowledge - we need someone local to fit our team.
Experience or education within the finance area - so invoices are something you are used to.
Communication skills - willingness to communicate and resolve every issue is a must.
Positive customer approach - it is important for us to get on well with our suppliers and customers.
Further training a development - we want you to grow with us.
A contract for an indefinite period - so you are not worried about what will be next year.
An additional week of vacation - so you can get enough of the rest.
Sick days - everyone is allowed not to feel well sometimes.
Pension/Life insurance contribution - to secure your future.
Meal tickets - to restore your energy regeneration.
Multisport card contribution - to deplete redundant energy.
Bonuses every 6 months - because we value loyalty.
Interested? Then send me your CV in English and I will get back to you with further details!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.