- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme JAP FUTURE s.r.o., česká společnost specializující se na výrobu stavebních prvků a moderních interiérových řešení. Naše nabídka zahrnuje široký sortiment produktů, jako jsou stavební pouzdra, skryté zárubně, schodiště, zábradlí a další. S důrazem na kvalitu, design a inovaci se snažíme vytvářet esteticky i funkčně hodnotné prvky, které doplňují každý prostor.
Jsme ryze česká výrobní společnost JAP FUTURE s.r.o. působící na trhu od roku 1991. Naším cílem je pomáhat zákazníkům vytvářet příjemný domov s kvalitními interiérovými prvky v nadčasovém designu. Díky naší profesionální práci a péči o zákazníky jsme jedničkou na trhu ve svém oboru.
Prodávat kvalitní český designový výrobek je radost, alespoň to tvrdí naší obchodníci. Spokojenost zákazníků je naší největší odměnou. My však neusínáme na vavřínech a naše produkty a služby neustále zdokonalujeme. Usilujeme o maximální kvalitu a dbáme jak na praktickou, tak i estetickou stránku. Tak vznikají jedinečné produkty do každého interiéru.
Zajímáte se o interiérový design a láká Vás marketing, i když o něm mnoho nevíte?
Jste kreativní v myšlení, umíte jednat s lidmi a nebojíte se nových věcí?
Dejte nám o sobě vědět!
Získáte mnoho zkušeností a uděláme z Vás skvělého markeťáka! 🏅
Stanete se součástí našeho malého marketingového oddělení, kde budete mít na starosti koordinaci marketingu pro slovenskou a maďarskou pobočku + zahraničí (komunikace v angličtině), aktualizaci webových stránek, psaní Newsletterů, tvorbu textů a prezentací. Budete komunikovat s našimi největšími odběrateli, organizovat jejich školení a budete se podílet na organizaci firemních akcí. A to není zdaleka vše. 💪
👉 samostatného, proaktivního kolegu/gyni, který se nebojí komunikovat a získávat potřebné informace napříč celou společností
👉 asertivního a organizačně schopného člověka, který je současně zaměřený na detail a schopný dotahovat věci konce
👉 osobnost se selským rozumem, malinko technickým myšlením, a především se zaměřením na výsledek
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?