- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Jsme JAP FUTURE s.r.o., česká společnost specializující se na výrobu stavebních prvků a moderních interiérových řešení. Naše nabídka zahrnuje široký sortiment produktů, jako jsou stavební pouzdra, skryté zárubně, schodiště, zábradlí a další. S důrazem na kvalitu, design a inovaci se snažíme vytvářet esteticky i funkčně hodnotné prvky, které doplňují každý prostor.
Jsme ryze česká výrobní společnost JAP FUTURE s.r.o. působící na trhu od roku 1991. Naším cílem je pomáhat zákazníkům vytvářet příjemný domov s kvalitními interiérovými prvky v nadčasovém designu. Díky naší profesionální práci a péči o zákazníky jsme jedničkou na trhu ve svém oboru.
Prodávat kvalitní český designový výrobek je radost, alespoň to tvrdí naší obchodníci. Spokojenost zákazníků je naší největší odměnou. My však neusínáme na vavřínech a naše produkty a služby neustále zdokonalujeme. Usilujeme o maximální kvalitu a dbáme jak na praktickou, tak i estetickou stránku. Tak vznikají jedinečné produkty do každého interiéru.
Zajímáte se o interiérový design a láká Vás marketing, i když o něm mnoho nevíte?
Jste kreativní v myšlení, umíte jednat s lidmi a nebojíte se nových věcí?
Dejte nám o sobě vědět!
Získáte mnoho zkušeností a uděláme z Vás skvělého markeťáka! 🏅
Stanete se součástí našeho malého marketingového oddělení, kde budete mít na starosti koordinaci marketingu pro slovenskou a maďarskou pobočku + zahraničí (komunikace v angličtině), aktualizaci webových stránek, psaní Newsletterů, tvorbu textů a prezentací. Budete komunikovat s našimi největšími odběrateli, organizovat jejich školení a budete se podílet na organizaci firemních akcí. A to není zdaleka vše. 💪
👉 samostatného, proaktivního kolegu/gyni, který se nebojí komunikovat a získávat potřebné informace napříč celou společností
👉 asertivního a organizačně schopného člověka, který je současně zaměřený na detail a schopný dotahovat věci konce
👉 osobnost se selským rozumem, malinko technickým myšlením, a především se zaměřením na výsledek

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.