- 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Brno Slatina
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: dle zkušeností kandidáta + bonusy
Pro našeho klienta – výrobce kluzných ložisek především pro automobilový průmysl hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ODBORNÝ/Á ASISTENT/KA ve strojírenství.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
budete spojkou mezi výrobou a vedením společnosti, Vaším úkolem bude zpracovávat výstupy z výroby a dávat jim srozumitelnou podobu
čeká Vás zadávání dat do informačního systému, vypracování grafů, reportů, tabulek a vytváření prezentací pro potřeby provozního týmu
nedílnou součástí práce je i vypracovávání pravidelných reportů a zpracování dokumentů podle vnitřních šablon a postupů
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má ukončené SŠ vzdělání, ideálně na střední průmyslové škole
bez potíží se domluví anglicky a nebojí se mluvit – angličtinu budete používat denně při komunikaci se zahraničními kolegy
v minulosti už pracoval/a na administrativní pozici – není mu cizí příprava pracovních materiálů, organizace jednání apod.
patří mezi pokročilé uživatele MS Office – ve Wordu umí používat styly a hromadnou korespondence, v Excelu zvládne formátování a využití matematických/statistických funkcí
je samostatný, pečlivý a spolehlivý
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
stabilní a perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti
možnost dalšího profesního i osobního růstu
práce na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou
příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
flexipasy
dotované závodní stravování
pololetní bonusy
práce na 1 směnu s místem výkonu v Brně Slatině
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.