Vedoucí subtýmu v centru duševního zdraví Ústí nad Orlicí

Ústí nad Orlicí
42.500 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Vyšší odborné

O nás

Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 letve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním.

Aktuálně hledáme kolegyni nebo kolegu, která/ý povede odborný subtým zdravotníků a sociálních pracovníků a stane se součástí našeho 25členného týmu centra duševního zdraví (CDZ) v Ústí nad Orlicí.

Jako vedoucí odborného subtýmu u nás budete:

  • metodicky vést multidisciplinární tým, který zajišťuje sociální a zdravotně sociální podporu lidem s duševním onemocněním,
  • zodpovídat za kvalitu poskytování sociálních a zdravotních služeb uživatelům (tým pracuje především metodami case managementu a psychosociální rehabilitace a CARe, aby podpořil zotavení lidí s dlouhodobou duševní nemocí).
  • koordinovat a zabezpečovat pracovní podmínky pro tým,
  • podílet se na chodu celého týmu, protože se stanete součástí managementu (pozice vedoucí subtýmu je přímo podřízena pozici vedoucího CDZ Ústí nad Orlicí, vedoucí subtýmů jsou ve středisku 2),
  • mít vlastní zázemí (pracovní stůl, notebook a telefon).

 

Stát se vedoucím subtýmu je mimořádná příležitost profesionálního a osobního rozvoje, do pozice vedoucího subtýmu Vás pečlivě zaškolíme a kolegové Vám budou oporou vždy, když budete potřebovat.

Jak pracují naše týmy se můžete podívat hned: https://www.youtube.com/watch?v=WpN0kPE942Y

Proč se vám u nás bude líbit?

  • uvědomujeme si, že každý přináší jedinečný pohled, zkušenost, nadání i přístup. Současně pracujeme jako tým a navzájem se inspirujeme,
  • fungujeme jako partneři ne soupeři,
  • zakládáme si na intenzivní metodické podpoře a máme funkční systém konzultací,
  • zastáváme proaktivní přístup orientujeme se na řešení, rozvoj a růst,
  • všechny zaměstnance kvalitně zaškolujeme,
  • zaměstnancům hradíme akreditované vzdělávání a umožňujeme jim čerpat fond pracovní doby na vzdělávání.

Co je pro nás důležité, abyste do této role přinesli:

  • máte VŠ nebo VOŠ vzdělání v sociální či zdravotní oblasti,
  • umíte vést tým lidí, podporovat jejich profesní růst a zároveň tým budovat jako celek,
  • máte zkušenosti s vedením lidí a chuť být pro ně partnerem i oporou,
  • sdílíte hodnoty komunitní práce – věříte v rozvoj silných stránek lidí a jejich aktivní zapojení,
  • zvládáte vést porady i diskuse, strukturovat je a posouvat věci dopředu,
  • koučování a metodické vedení týmu vám není cizí – umíte naslouchat, klást otázky a podporovat,
  • dokážete jasně a srozumitelně komunikovat – ústně i písemně,
  • orientujete se v online nástrojích, aplikacích a běžné digitální agendě,
  • máte řidičský průkaz sk. B a jste ochotni cestovat za klienty.

Dává vám to smysl stejně jako nám?

Rozhodněte se a pošlete nám motivační dopis a životopis, včetně scanu diplomu prokazující kvalifikaci na inzerovanou pozici.

Časový harmonogram výběrového řízení: 

  • Uzávěrka přihlášek je do 21.8.2025 včetně. Zaslání motivačního dopisu a životopisu je podmínkou k zařazení do výběrového řízení. Pohovory budou pravděpodobně probíhat 27.8.2025.
  • Nástup možný ihned, nebo dle dohody.
  • Pokud Vás vybereme k pohovoru, dostanete za úkol zpracovat koncepční dokument. Zadání tohoto úkolu Vám bude předáno po prvním kole výběrového řízení.

 

Po zkušební době zaručujeme mzdu od 42 500 Kč hrubého měsíčně (dle předchozích zkušeností a vzdělání) + kvartální odměny, 25 dnů dovolené a k dispozici 5 sickdays.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Contipro a.s. | Contipro a.s. | Dolní Dobrouč Dolní Dobrouč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Lanškroun Lanškroun
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
TOMIL s.r.o. | TOMIL s.r.o. | Litomyšlské Předměstí, Vysoké Mýto Litomyšlské Předměstí, Vysoké…
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. listopadu
WILLI plast s.r.o. | WILLI plast s.r.o. | Litomyšl Litomyšl
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. listopadu
Dibaq a.s. | Dibaq a.s. | Helvíkovice Helvíkovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 7. listopadu
Mgr. Lucie Jursíková Brožková | Mgr. Lucie Jursíková Brožková | Litoměřice Litoměřice
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
SOCIÁLNĚ PSYCHIATRICKÉ CENTRUM SLUNÍČKO z.ú. | SOCIÁLNĚ PSYCHIATRICKÉ… | Litoměřice Litoměřice
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 8. října
DISPONERO s.r.o. | DISPONERO s.r.o. | Turnov Turnov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Terra Mobile s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Contipro a.s., Česká pošta, s.p., Glenmark Pharmaceuticals s.r.o., RKO GROUP a.s., ERGOTEP, družstvo invalidů, AC Jobs, s.r.o., M.Preymesser logistika, spol. s r.o., ARCgroup s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Tesco Stores ČR a.s., EUC a.s., Pekařství a cukrářství Sázava, a.s., TOMIL s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, WILLI plast s.r.o., Chroustovická a.s., Dibaq a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Celník / Celnice, Disponent / disponentka dopravy, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Laborant / Laborantka, Sociální pracovník / pracovnice, Zdravotní bratr / sestra, Obchodní manažer / manažerka, Chemik / Chemička, Chemický technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Lanškroun, Svitavy, Dolní Dobrouč, Týniště nad Orlicí, Pražské Předměstí, Vysoké Mýto, Záboří, Proseč, okres Chrudim, Rychnov nad Kněžnou, Celá ČR, Choceň, Vysoké Mýto, Ústí nad Orlicí, Litomyšlské Předměstí, Vysoké Mýto, Litomyšl, Chroustovice, Helvíkovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zájem zkušenost