- 48 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Pracovní pozice je primárně odpovědná za zpracování účetních závěrek a pravidelná hlášení, spolupráce na auditech, měsíční reporting, spolupráce s nově zřízeným share service centrem v Polsku a kooperace s managery v oblasti controllingu.
• Sledování vybraných účtů
• Kontrola správnosti účtování zejména režijních nákladů
• Příprava podkladů pro kontrolní a souhrnné hlášení
• Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách
• Spolupráce v rámci interních a externích auditů
• Příprava podkladů pro fakturaci
• Spolupráce s externím daňovým poradcem (přiznání k DPPO)
• Statistické výkazy
• Příprava a schvalování bankovních příkazů
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Znalost českého účetnictví, IFRS výhodou
• Znalost anglického jazyka na úrovni B2 (denní komunikace)
• Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky
• Pokročilá znalost MS office - především excel
• Znalost SAP výhodou
• Práce v novém prostředí a příjemném kolektivu
• Atraktivní mzdové ohodnocení
• Smlouvu na dobu určitou 2 roky (zástup za MD)
• 5 týdnů dovolené
• Flexibilní pracovní doba
• Vánoční příspěvek ve výši 25 % hrubé měsíční mzdy
• Příspěvek na letní dovolenou ve výši 25 % hrubé měsíční mzdy
• Obědy zdarma
• Bonus za senioritu
• Příspěvek na dopravu 3 Kč/km
• Roční bonus - závisející na výkonu
• Sodexo Cafeteria nebo MultiSport karta v hodnotě 6.000 Kč
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.