Finanční účetní (A6911)

Tachov
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Marika Špringlová, zobrazit tel. číslo

O nás

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.

Popis

Máte ekonomické vzdělání, vyznáte se v účetnictví a chcete zajímavou pracovní příležitost  v této oblasti? Právě obsazujeme pozici Finanční účetní. Pošlete nám svůj životopis a my se vám ozveme zpět.


  • kontrola a zaúčtování přijatých faktur v ERP systému
  • pracování bankovních operací – import a účtování výpisů, příprava plateb
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • podpora při měsíčních účetních uzávěrkách
  • práce s programy MS Office
  • administrativní podpora týmu účetnictví










Požadujeme

  • alespoň 3 roky praxe v oblasti účetnictví
  • středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a ochotu učit se novým věcem
  • znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího










Nabízíme

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Práci v silné společnosti s mezinárodním zázemím
  • Práce v čistém a novém prostředí
  • Nástup přímo pod firmu do kmene
  • Veškeré benefity sdělíme při osobním pohovoru

Sídlo firmy

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Prešovská 201/4
301 00 Plzeň

IČO: 25236016
Datová schránka: mnuahg2
Další informace:
GPS: 49.746624,13.376006,
S-JTSK: -822526.69 -1069774.49, RUIAN: 24572586

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.