- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Jsme účetní a daňová kancelář. Vedeme účetnictví a související agendy pro externí klienty. Spolupracujeme se specializovanými daňovými poradci, auditory a advokátní kanceláří. Velkou část našich klientů tvoří nadnárodní korporace. Většina našich klientů jsou obchodní společnosti s rozličným polem působnosti, především technického zaměření.
Zájem máme o člověka, který má plnohodnotnou praxi v účetnictví a je samostatný. Dovede účetnictví dovést k účetní závěrce, zpracuje inventarizační zápisy, orientuje se v daňovém přiznání, výkazech a příloze k účetní závěrce.
Pečlivost a spolehlivost a odevzdávání bezchybných výsledků v termínu je pro něj naprostou samozřejmostí.
Ideální pro tuto pozici je praxe ve vedení účetnictví více společností současně.
Cizí jazyk (němčina, angličtina) uvítáme, ale není podmínkou.
Práce je možná na plný nebo zkrácený úvazek - alespoň 30 hodin týdně.
U uchazečů nám záleží na jejich hodnotách, a na tom, jak zapadnou do týmu. Samozřejmě také zohledňujeme motivaci pro naši společnost, schopnost pracovat v kolektivu a pokoru.
V naší kanceláři panuje přátelské prostředí a neformální atmosféra. Jsme pyšní na náš kolektiv. Aby bylo možno skloubit soukromé a pracovní aktivity máme zavedenu volnou pracovní dobu a možnost home office. Navíc jsme pet friendly a baby friendly.
Je vítán každý kdo chce být důležitou součástí týmu. Každý kdo ví, že problémy mají východisko a chyby se neskrývají, ale řeší.
Naše firemní benefity - stravenky, příspěvek na penzijní nebo životní spoření, občerstvení na pracovišti, cafeteria systém, mobilní telefon.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.